Nedodjija

blog o alternativama…

izjava licne prirode….

13 коментара

kada mi je Maja pre tri i po godine otvorila ovaj blog, to je uradila zato sto sam imala ocajnu potrebu da ljudima predocim strahote koje vidim da se dogadjaju svuda oko nas….  imala sam zarku zelju da ljude opomenem, da ih upozorim na opasnosti koje predstoje….

u medjuvremenu se pojavio veliki broj ljudi koji ovu ulogu ispunjavaju mnogo bolje od mene … time prestaje moja potreba da to i dalje radim….

od sada ovaj blog dobija novu namenu:  od sada prikazujem samo ono sto smatram korisnim za izlazak iz ove (glupave) situacije u kojoj se nalazimo !

a kao zakljucak, evo poucne price:

ЕКСЕРИ У ОГРАДИ

Једном беше мали дечак који је имао лошу нарав. Његов отац дао му је кесу пуну ексера и рекао му да сваки пут када побесни и изгуби контролу над собом, закуца један ексeр у ограду. Првог дана дечак је закуцао 37 ексера у ограду,током следећих неколико месеци научио је да контролише свој бес и број укуцаних ексера смањивао се. Открио је да је лакше контролисати своју нарав него закуцавати ексере у ограду.
И тако је дошао дан,да током целог,дана дечак није побеснео.Рекао је то свом оцу,и отац му је казао да свакога дана током којег успе да контролише своје понашање ,из ограде ишчупа један ексер.Дани су пролазили, и једног дана дечак је био у стању да каже свом оцу да је почупао све ексере .Отац је узео сина за руку и одвео га до ограде , те му рекао :»добро си урадио, сине мој,али погледај све те рупе у огради.Можеш човека убости ножем и извући нож;после тога није важно колико пута кажеш да ти је жао ране остају»
Вербална рана је исто толико болна колико и физичка.Пријатељи су заиста ретки драгуљи .Они чине да се смешиш,охрабрују те да успеш у нечему,они су спремни да те саслушају,да промене твој бол ,имају лепе речи за тебе и увек им је срце отворено за тебе.Покажи твојим пријатељима колико ти је стало до њих.
Молим те, опрости ми ако сам икада направио рупу у твојој огради..

🙂

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

13 thoughts on “izjava licne prirode….

  1. Hristos se rodi, na tebe se ovo svakako ne odnosi – ne verujem da ćeš pronaći ijednu rupu.

    • ono sto mene muci je da ne ostavljam oziljke na drugim dusama… moras da priznas da sam se poslednje tri godina bavila sve samim „biserima“ nase civilizacije…. pravo da ti kazem i meni se zgadilo….!
      shvatila sam da prosto nije dovoljno govoriti sta sve ne valja… ono sto je neophodno jeste otvaranje novih puteva.
      nepotrebno mi je postala skoro navika da trazim greske i probleme… a moras priznati da je to put samo do novih gresaka i problema…
      ako zelim promenu, moram biti promena koju ocekujem da vidim u svetu…. znaci: od sada ukazujem na moguce puteve izlaza…. 🙂

  2. Христос се роди!
    И, у овом празничном поздраву желим да препознаш сву подршку и прикупиш снагу и мотив да НАСТАВИШ!
    У здравље!

    • dobro mi dosao Peti elemente !
      da, trebace mi podrska… ne smem se vratiti staroj navici da vidim samo probleme pred sobom… moram videti nove puteve… svi zajedno moramo imati jaku nameru da stvorimo izlaz… ako nas bude dovoljno… ko zna, mozda se u najskorijoj buducnosti ukaze prolaz i tamo gde ga nismo ocekivali….

      • Стари смо знанци, другарице.
        Не напуштај своју мисију!!!
        Умор је управо оно нашта рачунају. Дођу тешки дани, засити се човек и мириса пољског цвећа и укуса малина а некмоли ветрењача на које се пење. Па, још каквих. Обнови снагу и – НАПРЕД!!! Aли настави да светлиш!
        ВЕЛИКИ Поздрав!!!

      • vetrenjace…. da…
        ma idemo dalje, samo ovaj put ne kopam samo po smecu… sad trazim puteve izlaza…
        hvala ti na podrsci druze !

  3. Od izvora dva putića – do izvora samo jedan!
    Siguran sam da razumeš.
    Pozdrav! 🙂

  4. Srećno u toj potrazi za novim putevima… Meni javi kada napraviš prečicu 😉

Оставите одговор

