Nedodjija

blog o alternativama…

45 stvari koje sam propustila da naučim za 45 godina

Оставите коментар

potpisujem vecinu toga….

BELEŽNICA

575284_10202186545773422_557673993_n

U sumanutoj jurnjavi za maglovitim pravim stvarima, svih ovih godina propustila sam gomile korisnih stvari. Nije mi krivo, samo konstatujem. Ali, propustila sam i gomile pravih stvari. Još uvek mi nedostaju.

View original post 1.568 more words

Categories: Некатегоризовано | Permalink.

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

Оставите одговор

