Nedodjija

blog o alternativama…

Vlada nagradila savetima najboljeg matematičara sveta

Оставите коментар

Učenik P.P.  četvrte godine matematičke gimnazije  osvojio je zlatnu medalju na matematičkoj olimpijadi u Kolumbiji. Ovim sjajnim uspehom učenik je sebi zatvorio sva vrata srpskih preduzeća i ”preduzeća”. Vesti bez svesti stigle su prve da intervjuišu ponosnog matematičara:

– Kakav je osećaj biti najbolji na svetu iz predmeta, koji je u tvojoj zemlji bauk?

– Još ne mogu da verujem. Očekivao sam srebro, ali imao sam znanja i osvojio prvo mesto. Osećaj je divan. Već sada me tapšu po leđima i predviđaju budućnost, a pojedini su to činili uz setne poglede. Nisam se brinuo, jer sam znao da su to moji sunarodnici.

– Koji su tvoji dalji planovi za budućnost?

– Verovatno će to biti nešto što je vezano za matematiku. Budućnost planiram, a već sam dobio i savete od starijih i iskusnijih, čak su i pojedini predstavnici Vlade dodelili savete šta da radim dalje. Ponosan sam.

Nekoliko ministra i premijer Vlade su postalali čestitke ovom talentovanom mladiću:

Ministar Drinkić:

Bravo mali. Sve svetske kompanije će te oberučke tražiti. Posebno one iz finansijskog sektora. Mi te velikodušno puštamo da svet zna šta Srbija ima. Ionako tvoja znanja nisu dovoljna da reše enigmu nacionalnog BDP-a i srpske privrede.

Ministar Bradica

Čestitke učeniku, koji je pokazao kako se testovi rešavaju bez rešenja. Nije Kolumbijski službeni glasnik korupmiran kao naš. Ti si naš pobednik! Ti si naš nepropusni brushalter! Razmisli o kolumbijskom ministarstvu prosvete. Za takve talente poput tebe, vape.

Premijer Vučko

Ja sam oduvek znao kakvim potencijalom vlada Srbija. Ja sam ponosan što sam premijer ovog građanina. A istovremeno, beskrajno tužan što govori sprski i što nije stranac. Sve najbolje , sinko, negde tamo daleko…

Na ovu vest nisu ostali imuni ni naši ljudi koji revnosno već satima bez prekida vode polemiku o ovom uspehu na svim online izdanjima novina. Prenosimo neke od poruka:

Ujak Sem iz Amerike

Dođi mali ovde, ameri te hoće. Za takve poput tebe stipendije dele. To u Banani zemlji je samo reč i ništa vište.

Žitelj 1 EU:

Bravo momak. Odmah da tražiš azil u EU, pokažeš medalju, momentalno ćeš biti vođa nekog od sektora najvećih EU kompanija.

Žitelj 2 EU:

Šta bre kenjaš? Koji bre vođa? Prvo da zasuče rukave, da konobariše, jes’ samo na nas srbe čekaju…Prvo kofa govana da se proguta, pa onda nešto možda uradiš. Mi smo bre proklet narod!

Srpska domaćica:

Ponosna sam na tebe kao da si moj sin. Žao mi je dete, što te niko ovde neće zaposliti, ako nemaš brdo love ili veze. Idi, idi tamo gde će se tvoj talenat ceniti. Zna se ko ovde uspeva.

Prosečan tinejdžer:

Ae š’a se gubite…Dileje…Jaka stvar..Ok bate osvojio zlato…

Spamer:

Kosovo je Srbija!

Privatnik:

Nego, je li mali, da te pitam…Znaš ti da preneseš robu od tačke a do tačke b? Pusti ti medalje, matematiku…Od rada se živi.

Moralista:

Kako vas bre nije sramota? Koliko ste zavidni. Svi ste vi stručnjaci za sve! Pa ajde vi se takmičite, uradite nešto do svojih života. Sve bre kompleksaši i frustriani. A ti dete beži odavde što pre. Nećeš se leba najesti u ovom dnu od zemlje.

Nepoznata osoba:

Oj Srbijo, zemljo među šljivama!

Izveštava: Halucogen Mozgolečić

Categories: Некатегоризовано | Permalink.

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

Оставите одговор

