Nedodjija

blog o alternativama…

kako nase pesme peva Portorikanka Semira Parrilla Cover…

8 коментара

SrbinInfo :

Самира Париља, девојка чаробног гласа, Порториканка чије је извођење српских песама до сада на њеном Јутјуб каналу погледало више од 1.000.000 људи. Ипак, издваја се њено маестрално извођење српске химне “Боже правде“ и косовских песама „Са Косова зора свиће” и „Видовдан”.

Према њеним речима људи овде увек на посебан начин отворе своја срца за њу, што је како каже, “исто тако и са нашом браћом у Црној Гори”. Како би што боље дочарала доброту овдашњих људи испричала нам је једну малу анегдоту.

“Пре  две недеље отказан ми је лет за Рим из Подгорице. Рекли су ми да морам да купим нову карту, да нема другог решења… Баш сам била нервозна и нисам знала шта да радим… Плакала сам гледајући у телефон и размишљајући шта да радим. Имала сам број телефона мајке једног мог пријатеља у Београду. Она се зове Љиљиана Ђорђевић. Она је у том тренутку била на послу када сам је позвала. Покушала сам на мом не тако добром српском да јој објасним да сам у невољи.

Напустила је посао и стигла код мене за мање од 20 минута. Потом је покушала да ми помогне да са агенцијом нађемо  неко решење. На крају дана, нисам могла да одем тим летом. Љиљиана ме је одвела код себе кући. Тамо сам остала више од недељу дана. Она и њена ћерка Јелена (која је певачица) бринуле су о мени као о члану породице. И ништа нису тражиле за узврат”, испричала је Самира и додала да је то само једна прича, од многих, које детаљно објашњавају њену љубав и поштовање за ову земљу.

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

8 thoughts on “kako nase pesme peva Portorikanka Semira Parrilla Cover…

  1. Objavila sam link na fb.

    Pozdrav

  2. Pošto sam te nominovala za Liebster nagradu, odnosno blogerski spomenar, i negde moram da te obavestim, onda sam odlučila da to uradim u vidu ove poruke. Ako te interesuje pogledaj link http://otkacenaplaneta.wordpress.com/2013/08/02/blogerski-spomenar/

  3. A nju sam videla na facebook-u kod nekoga na profilu i onda sam morala da preslušam sve pesme koje peva. Ostala sam bez reči. Sramota me je što ni ja ne znam reči nekih pesama.

Оставите одговор

