Nedodjija

blog o alternativama…

stenogram sa sednice vlade…

4 коментара

Послао ми пријатељ на ФБ- у, а ја шаљем са његовим почетним коментаром.

Очигледно је зјбнцја, али да би могло да буде и стварно, па… могло би.

 

Написао глумац Срђан Милетић, послао Ђорђе Тепавац

 

СТЕНОГРАМ СА СЕДНИЦЕ ВЛАДЕ СРБИЈЕ

 

ВУЧИЋ: Отварам хитну седницу Владе Републике Србије!

ДАЧИЋ: Чекај бре Ацо! Ја ваљда отварам…

ВУЧИЋ : Ајде отвори…

ДАЧИЋ: Отварам.

ВУЧИЋ: Прва тачка..

ДАЧИЋ: Ја читам тачке!

ВУЧИЋ: Немој да ми се курчиш! Зна се ваљда ко коси а ко панталоне носи!

РАСИМ: …воду носи…

ВУЧИЋ: Шта воду носи?

РАСИМ: Каже се ваљда… а ко воду носи…

ВУЧИЋ: Шта? Ко носи панталоне носи воду?

РАСИМ: Не, него ко коси…

ВУЧИЋ: Па да… носи панталоне…

МРКОЊИЋ: Људи, не серите више! Оћете да да умрем овде? Јесам ли смењен?

ВУЧИЋ: Чекај Мрко.. полако… има ваљда неки ред овде?

МРКОЊИЋ: Добро, извињавам се…

ДАЧИЋ: Дакле, отварам седницу са следећим тачкама дневног реда…

МРКОЊИЋ: Ја молим да се скрати! Јесам ли зглајзао или не?

ДАЧИЋ: Аман, Мрко, ћути!

МРКОЊИЋ: Како да ћутим? Јебу ме од јутрос и новине и сви живи…

ДАЧИЋ: Полако. Све има своје време. Дакле, прва тачка је… која је прва тачка?

ВУЧИЋ: Па, ја ти кажем да зачеписш кад ја држим седницу!

ДАЧИЋ: Зачепио…

ВУЦИЦ: Дакле, да скратим…

МРКОЊИЋ: Смењен сам?

ВУЧИЋ: Чекај! У питању је реконструкција Владе…

МРКОЊИЋ: Значи, Мрко, ко те јебе… иди у амбасадоре и цркни…

ВУЧИЋ: Какве амбасадоре?

МРКОЊИЋ: Па… амбасадоре… ако сам зглајзао значи идем у амбасадоре…

ВУЧИЋ: Ма, идеш ти у пичку материну, знаш?

МРКОЊИЋ: Знаци, зглајзао сам…

ДАЧИЋ: Људи, молим вас да се понашамо као озбиљна Влада…

ВУЧИЋ: Па кад сере… дакле, у светлу нових догађаја, јасно је да је потребна реконструкција Владе… ја сам то, уосталом, већ најавио медијима…

ДАЧИЋ: Ја бих само да питам… ста је Мрка засрао? Мислим, а да нису засрали и други…

ДИНКИЋ: Како то мислис шта је засрао? Све је засрао…

МРКОЊИЋ: Ти, Динкићу, не сери! Ти ћеш да ми причаш! Да се ја питам ти би први летео…

КРКОБАБИЋ: Реконструкција је добра ствар… нема ту ничег лошег…. то је ствар просте математике…

ОБРАДОВИЋ: Аха, значи ја сам у питању! Знао сам… мислим да је ово отворени напад на СПС…

ВУЧИЋ: Нисам спомињао никог, аман!

ОБРАДОВИЋ: Зашто Крка онда спомиње математику?

ДАЧИЋ: Крко, стварно што сереш?

КРКОБАБИЋ: Ма само сам…

ВУЧИЋ: Тишина!

ДАЧИЋ: Ја исто мислим да је ово напад на нас… засто нико не спомиње Вељу, рецимо?

ВЕЉА: Шта Вељу? Што мене? Марш у пичку материну! Зна се ко овде петља са певаљкама!

МРКОЊИЋ: Зна се… Крка запошљава певаљке…

ВУЧИЋ: То ме не занима… певаљке, глумци то је друга област…

ОБРАДОВИЋ: Да… то спада у културу…

ДИНКИЋ: Онда нек лети Браца!

ПЕТКОВИЋ: Молим? Шта ја имам са културом… ја молим да се, пре свега, дефинише шта је култура! А не овако, паушално…

ВУЧИЋ: Што да се дефинише?

ПЕТКОВИЋ: Па да бих знао о чему се ради… овако тапкам у мраку… ова ситуација је велики тест за све нас…

ОБРАДОВИЋ: Значи, ја сам у питању… због тестова…

ВУЧИЋ: Обрадовићу, ћути и не сери… нисам никог споменуо…

ВЕЉА: Ти си, Вучићу, колико сам ја прочитао, најавио ХАПШЕЊЕ неког из Владе…

ВУЧИЋ: Људи, хајде да не серемо! То сам рекао онако… да би реконструкција звучала бомбастичније…

МРКОЊИЋ: Добро, ево, смирено питам… да ли сам ја у питању?

ОБРАДОВИЋ: Ком питању? На тестовима? Јесам ли у ствари ја у питању?

ДАЧИЋ: Ако је Обрадовицћ- реците! Да знамо да смо нападнути… зашто само моји људи морају да се тресу?

ВЕЉА: Није истина! Ево, Крка није твој, а тресе се…

ВУЧИЋ: Крка се тресе од старости, коњу!

ДАЧИЋ: Ако пипнете моје људе – ми одосмо!

ВУЧИЋ: Ивице, мајке ти, ‘ајде сад ти не сери…

КРКОБАБИЋ: Ја исто идем…

ВЕЉА: Ја исто…

ДИНКИЋ: Немој да ме је неко погледао случајно! Иначе, ми одосмо…

ВУЧИЋ: Чекајте, људи, треба да анализирамо рад сваког ко…

СВИ: Боли нас ђока! Ми смо нама супер!

ВУЧИЋ: Али, ја сам најавио РЕКОНСТРУКЦИЈУ ВЛАДЕ!

МРКОЊИЋ: Па, супер. Зови медије и реци да треба да се реконструише зграда Владе… кречење, дрвенарија, тај фазон… ево, могу ја да водим радове… и Веља…

ВУЧИЋ: Ма, носите се у курац! Седница је завршена…

ДАЧИЋ: Цекај, ја завршавам…

ВУЧИЋ: Заврши…

ДАЧИЋ: Завршавам седницу Владе са закључком да треба реконструисати зграду.

sala ili ne, pitanje je sad….

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

4 thoughts on “stenogram sa sednice vlade…

  1. imam utisak da je ovo vreme, vreme izborne kampanje jer svakodnevno nas gnjave pričom o rekonstrukciji vlade.
    iznenadila me i najava promene politike , o čemu se radi ? da li su shvatili da treba da se bave i tako „prizemnim „temama“ kao što su stvaranje povoljnijeg poslovnog ambijenta i zaustavljanje porasta nezaposlenih i dr.

  2. naravno, valjda su i sami videli da verbalna priča o borbi protiv korupcije, više ne pije vodu pa moraju da okupiraju naš mozak nečim drugim jer misle da se tako nećemo baviti suštinskim problemima i da ćemo ostati mirni

Оставите одговор

