Nedodjija

blog o alternativama…

Labilna kaze da joj nesto nije jasno….

4 коментара

Imam neka pitanja…

Sve je meni jasno, generalno…

Postoji par sitnica koje mi nikada neće biti jasne.

1. Zašto se na početnim stanicama GSP-a otvaraju samo prednja vrata? Molim da mi neko objasni, ZAISTA ne razumem. Šta se time postiže osim degradacije putnika, spontanog napušavanja i eventualnog drpanja za dupe? Biće da sam mnogo glupa… ovo je izgleda jedina misterija koju meni niko NIKADA neće moći da objasni.

2. Zašto kontrolori BUS Plus-a traže kavgu i jebendaju narod po vasceli dan? I ko im je to dozvolio? Hoću ime i prezime odgovornog naredbodavca za ovu vrstu nasilja.

3. Zašto je broj autobusa na svim linijama smanjen više nego što je planirano letnjim redom vožnje? Koliko je to trenutno vozila u opticaju? Od toga: koliko starih, a koliko ovih supermodernih, supersoničnih i intergalaktičkih, što je kupio GSP od para koje nam je mak’o BUS Plus prošle godine?

4. Zašto me debela kontrolorka pravi na majmuna kako se prošle godine NISAM vozila u polupraznom busu, u sred jula i avgusta? Ispade da sam sanjala, pila, drogirala se… ili još gore… da lažem!

5. Zašto je nisam opaučila? Nabola na lakat, pa na koleno, pa šutnula  u dupe debelo i oterala u 3 pičke lepe materine? Oooo zašto!? A bila sam na ivici, majke mi! Nisam neko ko pravi incidente, baš naprotiv, uvek i na svakom mestu ih izbegavam, ali ovo juče je  trebalo da se pretoči u jednu jedinu reč: “Pušibrekuracseljankomamutijebemdatijebemnadrkanuinenormalnumrš!” I onda redno lakat, koleno, šut…

6. Zašto je vozač Laste, na liniji 95,  rekao jednoj našoj sugrađanki, potpuno neosnovano, da “lupa gluposti”?

7. Zašto se vozimo stisnuti kao ludaci u ludačkim košuljama kilometrima, ne možemo prstom da mrdnemo, stojimo kao mumije, a plaćamo kartu kao da smo sami u busu? 

8. Zašto cena karte nije bar prepolovljena, jer bus ovih dana prima duplo više od dozvoljenog maksimuma putnika? I šta ćemo da radimo kada bude 30 u plusu? 

9. Zašto svaki peti autobus “prokuva”? Ko će meni da nadoknadi troškove karte koju sam otkucala u mrcini koja nije izdržala ni 5 stanica? (Možda je najbolje rešenje, što kaže moja Milica … da se ja lepo “overim” kod nekog kontolora, na početku svakog meseca, pa kada dođu drugi kontrolori, da lepo kažem “Overio me tvoj kolega, produži dalje!” – ideja o kojoj vredi razmisliti)

10. Zašto, ako nas već jebete, ne uključite klimu? Kako zašto? Da mi se nadrkaju bradavice!

11. Zašto Romi ne plaćaju kartu? Ako ne plaćaju – zašto sede? Ako sede – zašto ne ustanu 3 x starijima od sebe?

12. Kako mogu da postanem Romkinja? Malo mi je tromb, na njega ne mogu čitav život da se vadim što sedim u busu, treba mi sigurnija opcija.

13. Pitanje iz higijene: Zašto kad nas već jebu  pod nenormalnim uslovima, ne daju i durex, vlažne maramice, lepezu i 1/2 l vode? 

14. Zašto se autobusi ne peru decenijama? Zar je malo nas koji se ne kupamo, ne peremo veš i jedemo mladi beli luk za doručak, nego nam treba još jedna ovakva stresna situacija?

15. Zašto su vozači autobusa nadrkani? Zašto nemaju osećaj za kočnicu, krivinu, razmak između vozila, tajming za zatvaranje vrata i sinhronizaciju sa davanjem gasa? Jedna baba juče da slavi što je pretekla, da nismo vikali, tačno bi je vukao po sred zrenjaninca… O jebem ti ludaka..

Imam ja još pitanja, samo ni na ova ne znam ko će da mi odgovori. Ne trebaju mi ni odgovori osim pod brojem 12.

I pod brojem 8… Na Qrcu Vas iz GSP nosam!

kol`ko sam ja nju nesto shvatila,  nije joj jasno zasto trpimo sve ovo….  kome jos nesto nije jasno….?!

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

4 thoughts on “Labilna kaze da joj nesto nije jasno….

  1. I kod tebe ponavljam komentar….cmok za obe.

  2. Ja došla samo da vidim da neko nije odgovorio na pitanje br. 12 🙂

Оставите одговор

