Nedodjija

blog o alternativama…

evropljani….

9 коментара

vicOvi sa neta:
Prvi razred… škola negde u Evropi:
Učiteljica reče đacima da je ona Evropljanka i zatraži da svi koji su
Evropljani dignu ruku.
Ne znajući baš šta su i šta znaci to „Evropljanin“, ali u želji da budu kao i učiteljica, svi đaci podigoše ruku.
Svi, sem malog Perice. Učiteljica ga upita:

– Zašto ti Perice nisi nisi digao ruku?
– Zato što nisam Evropljanin..

– A šta si onda?
– Ja sam ponosni Srbin.
Malo naljućena učiteljica upita:
– Zašto si Srbin?
– Moj otac je Srbin, majka mi je Srpkinja, tako da sam i ja Srbin.

Vidljivo ljuta učiteljica reče:
– To nije razlog. Recimo da su ti otac i majka idioti, šta bi ti onda bio?
Perica malo razmisli i odgovori sa osmehom:
– E onda bih bio EVROPLJANIN.

😉   🙂

http://darkok.files.wordpress.com/2012/04/jezik59.jpg

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

9 thoughts on “evropljani….

  1. Išli Srbin i Englez u Švaba. I onda bilo nešto , ni sama ne znam šta, al je uglavom Srbin sve nadmudrio.Uvek.
    Doooobar ti vic.

  2. Taman da mlade podsetimo kako se nešto kaže „po naški“ 🙂

    A evo i istinitog vica 🙂 (tragikomičnog)
    Sin mi dolazi iz škole i saopštava da ih je učiteljica za Dan Evrope vodila u grad i da su svi dobili suknjice! Zblanuto ga gledam, a on iz torbe vadi ogromnu belu majicu veličina „L“ sa natpisom „Mudar izbor- Evropski dnevnik“. Oblači majicu, koja mu je bezmalo tek iznad kolena. I smeje se. Kaže: „Eee da vidiš Nemanju, njemu je dovde (do ispod listova) kao da je krenuo na žurku duhova! 😀

Оставите одговор

