Nedodjija

blog o alternativama…

Оставите коментар

ovako drzava vodi racuna o nasoj deci….

Ving Tsun Chuen - Fa

Poštovani prijatelji, saradnici i deco…

Sobzirom da sam odbijen od strane APR (Agencija za privredne registre) za osnivanje Ving Čun Kung Fu Kluba “ dr Leung Jan “ i da sam bez veze poklonio državi 10 000 dinara, prinuđen sam da odustanem od osnivanja kluba i njegovog rada do daljnjeg. Na osnovu novog zakona o sportu ispalo je i dobro što su nas odbili sobzirom koliko je zakon nerealan, nepravedan i jadan. Danas otvoriti KLUB je samo za one koji imaju pare na bacanje. Naše dipome koje smo dobili kao majstori od priznatih ljudi i asocijacija država ne priznaje i tretira kao obično parče papira. Država traži da klub vodi stručno lice sa završenom višom trenerskom školom. Zaista mi ne pada na pamet da dajem sume novca za hir države i njeno bezobrazno nipodoštavanje našeg znanja u Ving Čunu. Ukoliko ja kao majstor koji je diplomirao u glavnom Jugoslovenskom centru…

View original post 390 more words

Categories: Некатегоризовано | Permalink.

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

Оставите одговор

