Nedodjija

blog o alternativama…

4 коментара

babeidede

Jutros, u virtuelno poštansko sanduče, stigao nam je mejl gde je u priloženoj prezentaciji opisano kako se zaštiti od komaraca ali odistinski, tj. kako komarce efikasno ekološki pokokati na mrtvo uz pomoć plastične flaše, žutog šećera, pivskog kvasca i vode. Pretpostavka je da je potreba za prosleđivanjem tog cirkulara obnarodovanje starog prisustva tigrastih komaraca. Al’ ne lezi vraže, tigrasti komarac potiče iz Azije. Inače, virus je izolovan prvi put 1937. u Ugandi. Dakle, prilično dugo postoji. Kažu da ne može da se prenese sa čoveka na čoveka. Međutim, kanadska Agencija za javno zdravlje kaže da može, putem transfuzija krvi i doniranja organa, a o tome se pisalo i ranije.

Mi se nismo vakcinisali protiv svinjskog gripa (H1N1), tj. nismo primili vakcinu ekskluzivnog Novartisovog promotera za Srbiju Predraga Kona (taj mora da ima mnogo jaka leđa, kada ga niko više ne spominje, a realno treba da sedi…

View original post 941 more words

Categories: Некатегоризовано | Permalink.

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

4 thoughts on “

  1. Nedođija, lepo od tebe, hvala ti. Nadam se da je tekst bar donekle uspeo da osvetli i pozadinu dešavanja koja nam svakako nisu nepoznata i da će ljudi koji ga pročitaju imati neke koristi od tih saznanja, ma kako ona bila neprijatna.

    • dobro mi dosli !
      i hvala vama sto ste obradili temu…. moram da priznam da je meni bilo muka vise da obradjujem tu temu – potpuno ste u pravu, ova desavanja svakako nisu nepoznata, jedino mi je bilo zanimljivo kako ce ove godine pokusati da iznude vakcinaciju…. i treba ljude upozoravati, i treba pricati…. i mislim da nisam jedina kojoj je muka od ovakvih tema…. ali dok „oni“ ne prestanu – ni mi ne smemo prestati da upozoravamo…
      🙂

      • Da, slažem se sa tobom. Ali često pomislim da pas laje a vetar nosi, jer vremenom počinju neki ljudi malo „čudno“ da te gledaju, jer pričaš „svašta“. Drago mi je da se razumemo. 🙂

      • mislim da sam deeeebelo oguglala na takvo gledanje…. a i godine mi u medjuvremenu dozvoljavaju da svasta pricam…. valjda mi odbijaju na glupost…?!
        bez obzira sto vetar nosi… uvek ima onih koji se i zamisle, a zbog njih vredi pricati…
        🙂

Оставите одговор

