Nedodjija

blog o alternativama…

Оставите коментар

Između zvezda i blata

Dragi moji prijatelji, ne umem da budem smiren i objektivan kada se radi o ovakvim slučajevima.

Tekst koji ćete pročitati je u celosti preuzet sa portala  Trojka.rs .

Sedmogodišnjak: Izvadite mi srce i dajte ga mojoj seki

Ljubica Adamić, koja ima samo 15 meseci, doživela je težak infarkt i lekari su je jedva spasili sigurne smrti, piše Kurir.

Zbog brige za sestru, njen sedmogodišnji brat je rekao ocu da zna da nemaju novca za operaciju i da ga odvede u bolnicu, izvade mu srce i daju sestri.

Znam da mi nemamo para, ali neću da ona umre zbog toga. Tata, vodi me u bolnicu, kaži im da meni izvade srce i da ga daju seki – prepričao je otac dečakove reči.

Ljubica je trenutno u Austriji i čeka transplantaciju srca.

Počela je da se guši i grči. Osetio sam da život izlazi iz nje. Gleda me onim…

View original post 480 more words

Categories: Некатегоризовано | Permalink.

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

Оставите одговор

