Nedodjija

blog o alternativama…

ekonomske mogucnosti danas…..

Оставите коментар

Ne pripadam nijednoj sekti ili tajnom udruženju. Niko iza mene ne stoji. Ne stoji ni DB, mada su to inicijali moga prezimena i imena. Nemam zaleđinu. Osim snage javnosti. Niko me ne finansira. Niko me ništa ne dugujem. Slobodan sam i mogu da pišem šta hoću. Nijedan tekst moj u javnosti nikada nisam naplatio. Pišem iz uverenja. Pišem da pomognem onima koji su u zabludi. Pišem jer moram da pišem. To je moja dužnost. Moje najjače oružje je moja misao i moja duša. Moja snaga je u mojoj energiji i dobroti. Opraštam svima onima koji su mi zlo naneli, jer znam da Bog sve vidi. Svakome mogu u oči da pogledam.
Više od dve decenije niko nije smeo da mi izađe na TV duel. Niko nije smeo da se sučeli sa mnom u javnosti. Ni nekadašnji prijatelj i saborac Đinđić. Kada je jedna novosadska televizija ugovorila duel, on je pristao, jer su mu rekli da ga izaziva jedan njegov kritičar, kada je čuo da sam to ja – odbio je duel. Danas više nemam ni volje da vodim duel sa nekim ko nema stručnu referencu. Ne možeš da nastupaš u javnosti ako nemaš referencu u struci.
Sve moje prognoze su se, nažalost, ostvarile. Ponavljam, nažalost. Vreme je pokazalo sve. Vreme je dokazalo da sam imao viziju i mudrost. Voleo bih da sam sve pogrešio i da nisam bio u pravu. Onda više ne bih pisao. Niti bih se pojavljivao u javnosti. Povukao bih se u svet biznisa i ućutao. Ne bih imao prava da se više oglašavam.
Zamislite kako je meni danas? Zamislite kako je meni danas teško kada čujem kako političari i tajkuni govore ono što sam ja govorio pre dvadeset godina? Kada govore ono što sam pisao pre dvanaest godina?  Zamislite kako se ja osećam dok gledam ovu političku kampanju? Novu prevaru naroda. Oni koji su nas opljačkali, prevarili, pokrali, uništili, ojadili, upropastili, koji su mene tolike godine zabranili, oni danas pričaju o siromašnom narodu, o propaloj privatizaciji, o propalim reformama, o ekonomskim ubicama iz MMF-a, o krizi koju su predvideli, o radnim mestima, o ekonomiji…
Da li me razumete? Da li razumete kako se ja osećam? Pa, šta mislite? Kako biste vi reagovali? Šta biste vi napisali? Svaki normalan čovek koji drži do sebe i svog dostojanstva bi pustio – KRIK!
Krik je urlik obespravljenog, poniženog, izmanipulisanog, zavedenog, prestrašenog, opljačkanog i očajnog građanina Srbije. Krik je jedino što nam je preostalo nad ovim beznađem, apatijom, raspadom, propasti i ludilom u kome se nalazimo.
Krik je bekstvo u slobodu. I zato, gospodo drugovi, moje teške reči imaju svoje opravdanje. To je moj krik nad našom sudbinom. To je moja pobuna. To je moj pokret otpora. To je moja borba da sačuvamo zdravu pamet. I zato me pustite da kriknem! Pustite me da kažem isto ono što i vi mislite. Pustite da kažem da su političari i tajkuni: ološ, kriminalci, ubice, bitange, skotovi, šibicari, jajare, mrsomudi, njuške, hohštapleri, da su prevaranti, lopovi, govnari, podlaci i smradovi, da su izdajnici, prodane duše, psihopate, ludaci, idioti i kreteni, da ih treba pohapsiti, zabraniti im da se bave više politikom i konfiskovati im svu imovinu, jer oni su grobari Srbije i srpske nacije.
Srbiji trebaju nova politika i novi ljudi. Srbiji treba – preobražaj.
Da li će se to desiti na sledećim izborima? Da li će doći do preobražaja?
Neće. Na sledećim izborima neće. Sprema se nova prevara. I Kurta i Murta su se dogovorili. Pa, zašto pišem? Rekoh vam, ja ne pišem. Ovo je moj – krik!
Napisah i dušu svoju spasih.

tekst je uzet sa sajta Branka Dragasa

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

Оставите одговор

