Nedodjija

blog o alternativama…

rukavice i slicni izazovi…..

3 коментара

prozvaste mi i izazvaste na druzenje uz pitanja…. red je da vam odgovorim….

Baklava kaze:

1. Koja ti je najvažnija ostvarena želja?    imam troje dece, muza i posao…. i beskrajno raznovrstan i zanimljiv zivot….

2. Šta radiš kad se nadješ zarobljen/a u neplaniranom čekanju?   meditiram….

3. Šta najviše ceniš kod drugih?   iskrenost, dobronamernost, postenje…

4. Čemu posvećuješ najviše pažnje u svojoj svakodnevici?   samo nemoj da se smejes: da prezivim i ovja dan….

5. Šta radiš sa starim knjigama, CD-ovima, DVD-ovima koji ti više nisu inspirativni?  a sta hrcak radi:  cuvam, mozda nekom zatreba….

6. Koliko ti je blogovanje uticalo na kvalitet života?  mnogo: sad ne moraju vise samo moji da me trpe…. morate i vi….

7. S kojim muzičkim instrumentom bi se uporedio/la? sa klavirom i frulom….

8. Koji ti je omiljeni napitak? bruka: kafa….

9. Smatraš li nešto u svojim navikama porokom? ahaaaa: jos uvek mi je brzi jezik od pameti….

10. Možeš li da provedeš 15 dana bez neta? van Beograda: mogla bih zauvek bez neta….

11. Da li se promenio motiv blogovanja u odnosu na onaj početni impuls? u principu nije….

Milica zeli da zna:

1. U kom gradu živiš?    bgd
2. Tvoje omiljeno godišnje doba je?   prolece, leto, jesen….
3. Da li treniraš nešto ili imaš neki hobi?  trenirala sam aikido…. davno….. sada treniram prezivljavanje….
4. Omiljeno piće?  i dalje – kafa….
5.  Da li imaš mesto u koje pobegneš kad ništa ne ide i koje je?   fizicki nemam gde da pobegnem…. ali pobegnem u sebe….
6. Kako zamišljaš sebe za, recimo, 5 godina?  uuuuh, dje me nadje ! pa roman cu ti napisem o tome…. pribavicu sebi parce zemlje, poveliko, napravicu sebi kucicu u cvecu, imacu potoce pomocu kojeg cu napraviti ribnjak i ustavu za malu elektranu (da eps moze da mi plune pod prozor – ako mu dozvolim….) gajicu lekovito bilje i zdravu hranu, lutacu satima kroz sumu i dolaziti medju ljude samo kad ja budem `tela….  a to ce da bude i za manje od tvog roka… a vas pozivam da mi dodjete u goste kad god vam se grad smuci…..  🙂
7. Šta je za tebe najbolji provod?  zasad: knjiga u `ladovini….. kad pribavim kucicu u cvecu…. videcemo…
8. Šta prvo primetiš na osobi suprotnog pola?  oci
9. Da li si zaljubljen/a? tek 30 godina….
10. Koji je tvoj glavni motiv u životu?  nije gotovo dok ja ne kazem da je gotovo…..
11. Veruješ li u sudbinu ili smatraš da je svako krojač svoje sreće? nas zivot ima tok, a na njega se moze uticati….

Agroekonomija zeli da zna…..

1.  Da li ste zadovljni sa sobom?  zaista mislim da sam se dosad dosta dobro drzala na ovoj vetrometini….

2.  Koliko ljubav znači u vašem životu?  sve…

3.  Imate li mnogo prijatelja?  manje od prstiju na jednoj ruci….

4.  Šta mislite o vezi starije ženske osobe i mlađeg muškarca?  ako su oni jedno drugome dobri…. i meni su….

5.  Šta mislite o vezi starijeg muškarca i mleđe žene?   ako su oni jedno drugome dobri…. i meni su….

6.  Mislite li na starost i eventualnu usamljenost u tim godinama?  u principu ne mislim…. sa problemom cu se suociti ako on iskrsne, ali ne pre toga… besmisleno je, jer do starosti ima jos puno vremena, a usamljenost je stvar licne odluke a ne spoljasnjeg uticaja…

7.  Čega se bojite?  doskora sam se bojala straha… al` sam imala sa njime da se suocim – ja pobjedio….  a na duze staze se nadam da me razum nece napustiti pre zivota…..

8.  Koga najviše volite?  decu, muza, roditelje….

9.  Koliko vam vremena oduzima blogovanje?  par sati nedeljno…. ako mu dozvolim….  🙂

10. Dopada li vam se virtuelno druženje s nepoznatim osobama?   ovakvo kao na blogovima – da

11.  Koje biste pitanje postavili meni?   ako uspemo da promenimo vlast u zemlji – da li bi se prihvatila posla u ministarstvu poljoprivrede….?

a sad malo ja…..  izazivam

 Savetu  Crnu Perlu  Veshticanstvenu  Bravaricu  Maju

da mi odgovore:

1.  kad bi imala ovu pamet a one godine – sta bi drugacije uradila ?

2. da ti zlatna ribica odobri tri zelje, koje bi to bile?

3. sta sigurno znas da bi nanovo uradila – uprkos svemu…. ?

4. koja bi to bila najludja stvar na svetu koju bi uradila – samo da mozes ?

5. tri stvari na pustom ostrvu…. koje?

da vas vidim….   🙂

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

3 thoughts on “rukavice i slicni izazovi…..

  1. Hvala Ti na odgovorima. Ne bih radila u Ministarstvu poljoprivrede.

  2. Odlični odgovori, zaista. Posebno mi se svidela ova zaljubljenost od tek 30 godina.. 🙂 I, naravno, očekuj me u kućici od cveća.. 😉

Оставите одговор

