Nedodjija

blog o alternativama…

ideologija „pozitivnog razmisljanja“…

2 коментара

evo jos jedne teme za razmisljanje…

odavno me zbunjuje moj sopstveni stav, da situaciju treba sagledati realno – kakva god bila, i da onda treba smisliti nekoliko nacina da se ona pokrene u zeljenom pravcu….

pitanje realnog sagledavanja je ono sto je problematicno…. uce nas sa svih strana da zivot treba vedro gledati, da ce biti bolje, da treba biti optimista…. i sve je to fino i lepo, ali – negirati realno stanje stvari, i sve gledati kroz ruzicaste naocare… to je put u pakao poplocan dobrim namerama…!

dugo sam mislila da samo mene buni to nategnuto vedro gledanje na stvari …. dok ne pronadjoh ovo predavanje, gde zena objasnjava u cemu je tu manipulacija….

posle mi bi lakse: ipak treba misliti svojom glavom !

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

2 thoughts on “ideologija „pozitivnog razmisljanja“…

  1. pozitivno razmišljanje kao ambijent u snimku..

Оставите одговор

