Nedodjija

blog o alternativama…

i Bog stvori zenu….

10 коментара

ovu predivnu pricu nadjoh kod Milice:

Kad sam stvarao ženu morala je biti posebna. Dao sam joj ramena, dovoljno jaka da nose svu težinu ovoga sveta, a opetdovoljno nežna da mogu pružati utehu. Dao sam joj unutrašnju snagu da podnese porod i odbijanje koje joj toliko puta stiže od njene dece. Dao sam joj čvrstinu koja joj omogućuje da ide dalje kad svi drugi odustanu, i da se brine za svoju familiju za vreme bolesti i nevolje bez prigovora. Dao sam joj osećajnost da voli svoju decu bez obzira na sve, čak i ako ju je njezino dete veoma povredilo. Dao sam joj snagu da nosi svoga muža kroz njegove greške i načinio je od njegovog rebra da bi štitila njegovo srce. Dao sam joj mudrost da zna da dobar muž nikada ne bi povredio svoju ženu, ali povremeno testira njenu snagu i odlučnost da bude uz njega.

I napokon, dao joj je suzu da je isplače. To je samo njeno na korišćenje kad god joj zatreba“.

🙂

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

10 thoughts on “i Bog stvori zenu….

  1. Ovaj ceo tekst bi sažeo u poslednjoj rečenici:

    „I napokon, dao joj je suzu da je isplače. To je samo njeno na korišćenje kad god joj zatreba“.

    Sve ovo ostalo je u rezervi 🙂

  2. Samo što takve iz priče pretežno nadrljaju .-).

    • milsim Bakavice da u principu ne nadrljaju….. znas ti dobro da je to pitanje svesti !
      ako si svesna sebe i svoje uloge u ovom drustvu, onda stvaras ravnotezu…. nosis svoj deo tereta (barem ti to znas !) ucis od drugih, ali svojim zivotom istovremeno poducavas druge….
      tesko je to iskazati recima …. ako smo dovoljno svesne da odradimo posteno (i svesno) svoj deo posla u zivotu – to znaci da se ne izgubimo „ko magare u magli“ i postanemo mucenice- onda i drugi mogu da uce od nas i naseg zivota…. to je ispravan put ! onda ne nadrljaju…. tesko je ostati povisene svesnosti u „frkicnim“ situacijama, ali i to se vremenom i vezbom, uci….
      sve je to deo zivotne skole….
      🙂

      • Naravno, slažem se i sve je to daleko jednostavnije kad si sam sebi sve: i kapetan ladje, i kormilar, i navigator i brodski mali. Pa ti ni teret nije teret nego radost zbog postignuća koje dodje na kraju. Samo što malo vidim muških koji znaju takvu ženu pored sebe da cene. I tih žena mi bude žao, žao mi bisera koje prosuše. A´mnogi će reći da baš to žele, al´ onda kad im sujeta poludi i krene da grize ….. uuuuhhhh. Naravno da je žena morala da bude posebna 🙂 🙂 :-).

      • problem jeste prosipanje bisera !
        ali, nas deo posla je: podizati njihovu svest ! ako ne obavimo posao kako treba…. uuups, onda ode prica o sujeti…. ali pobeda je kada uspemo da ih prosvetlimo ! (sad sam, jelte, prirodno skromna…. :mrgreen: )
        jesmo posebne, ali nekima od nas treba vremena da shvatimo da jesmo ! a kad to shvatimo, moramo da se setimo sta nam je sledeci zadatak: probuditi njihovu svest….
        mnoge od nas se zagube, pa ne stignu do kraja da obave svoj zadatak…. sto je velika steta….
        🙂

  3. Pa kako ja tebe volim……hahahahahahahaha……sjajno, divno, fantastično!!!!!! 🙂 🙂 🙂

Оставите одговор

