Nedodjija

blog o alternativama…

hrana koju jedemo….

8 коментара

naidjoh na meni zanimljiv blog,  mislila sam da sam jedina koja vristi na sav glas o opasnostima koje nas okruzuju, koje ne shvatamo na prvi pogled, jer su nas zamajali pukim prezivljavanjem i radom do besvesti – pa tako sludjeni nemamo vremena da pratimo promene koje namecu spolja, a sprovode u delo i ova vlast sadasnja i kompanije koje pustaju da mesetare po Srbiji….  namece nam se genetski izmenjena hrana, a mi ne shvatamo dovoljno brzo koliko  je ona opasna… a ne treba bas sve na svojoj kozi uciti:

a ima i drugih filmova:   wake up with smile

vredi pogledati…!

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

8 thoughts on “hrana koju jedemo….

  1. Najčešće nismo svjesni šta jedemo, a i kad bismo bili svjesni njene kvalitete, pri obradi bismo je opet pretvorili u leglo nezdravog. Nema dobrog mesa, dobrog povrća ili voća jer kad nije dobro sirovo, sigurno neće biti ni od jona koji se otpuštaju iz posuđa 🙂

    • dobro mi dosao Autark !
      na zalost nismo svesni ne samo hrane, nego i svega drugog sto nas zagadjuje, a vecina i kad postane svesna – samo slegne ramenima i konstatuje da tu „svakako ne moze nista da se uradi“… i tako sve ostaje po starom….
      a cesto su prosta resenja na dohvat ruke….. al` slaba fajda kad nema ko da misli…..
      🙂

  2. Srdačan pozdrav!

    • dobro mi dosao doco…!
      Dragane, izuzetno mi je drago sto na isti nacin vidimo opasnosti koje nas okruzuju ! ovaj nas narod mora ovu posast koja nas je snasla – nekako preziveti…. ako se udruzimo i snagom i znanjem – moguce je dovesti do pozitivne promene !
      🙂

Оставите одговор

