Nedodjija

blog o alternativama…

ljudsko polje namere…

11 коментара

moja omiljena tema: mozemo li svojim psihicikm stavom uticati na nasu stvarnost….

evo jednog clanka Grega Bradena koji se u pocetku odnosi na lecenje raka sa jedne klinike iz Kine, ali nije to samo lecenje, to je nasa namera o tome kako shvatamo svoj zivot – da li mi zivimo ovaj zivot, ili on gnjavi nas….  sto moja majka rece: samo treba dovoljno snazno zeleti….

poenta ovog priloga, koji je uzgred budi receno vrlo snazno naucno utemeljen, ali to je jedna nova nauka, fizika postavljena na sasvim nove osnove, kvantna mehanika koju treba pravilno razumeti….  dakle, poenta ove price za sve nas: zivot je onakav kakvim ga stvorimo – tice se nase situacije u Srbiji danas, i stanja nase svesti i duse koja misli da ovo mora da trpi i miri se sa trpljenjem…. pa je trpljenje ono sto cinimo…. kada bismo kolektivno promenili stanje svesti, promenilo bi se stanje u zemlji…. ali ne jednog dana, nego sada odmah…! stanje nase kolektivne svesti je ono koje moze da se promeni i koje moze da promeni situaciju u kojoj smo sada !

istovremeno bih volela da jedna Jasmina ispravno shvati ovaj clanak – moj pokusaj da joj pomognem… na jedan drugaciji nacin !

🙂

 

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

11 thoughts on “ljudsko polje namere…

  1. Znaš šta Nedjo, odgledala sam do pola i crkoh od umora i muke-što ne mogu sada do kraja da vidim snimak, jer me jako zainteresovao..zeza me net…ali nastavljam sutra!
    Sigurna sam da će razumeti i biti ti zahvalna ( ta J.)
    🙂

  2. Dakle, uplatila sam još 250 dindži za brži net i odgledala! Zadivljujuće! Nije li ipak to nešto što smo slutili, znali, „verovali“ da postoji i bez eksperimenta..? Padoše mi na pamet ljudi koji se mole u crkvi za zdravlje nekoga, nije li to slično? Lajkujem ovo do besvesti 🙂 ali me WP ne podržava-mogu samo jednom…

    • jeste Perlice, to je kao moliti se za necije zdravlje !
      fora je u tome uraditi nesto i za sebe i za ljude oko nas ! kad budem ubedila veliki broj ljudi da se prikljuci ovom polju namere, mislim da ce se pomak u svetu oko nas jasno videti !
      samo, navesti ljude da ispravno shvate znacenje ove pojave, jer to nije nista potpuno novo, nesto sto dosada nismo znali – ali je nov nacin da se sagleda nasa prava snaga !
      🙂

  3. Budi oprezna s aubedjivanjem, ljudi su čudo 😦 . A mnogima je lakše da veruju da život treba da bude trpljenje i da krivicu vide u svemu i svima oko sebe. Inače, ja se slažem i podržavam iz sve snage :-).

    • dobro mi dosla Baklavice !
      u pravu si – nema ubedjivanja ! svako mora sam da shvati o cemu se radi…. moje je samo da ukazem da moze i drugacije….
      ovo sve oko nas sam ipak spremna da shvatim kao neku vrstu skolovanja…. sa individualanom nastavom….
      🙂

      • Bolje te našla :-). Naravno da je škola, pa ko ne prodje – ode na popravni, ali dobije teža pitanja :-). Nego ljudi ne vole da preuzmu odgovornost za sebe same i svoj život, pa´često radije kamenuju glasnika :-).

      • „kamenuje glasnika“ je straaasno dobar izraz !
        vecina se smeje ovom prvom delu filma, pa ne stignu do onog dela koji je mnogo pipaviji i koji skida utisak lakrdijaskog sa onog prvog dela koji govori o lecenju…
        rec je naime o delu gde Gregg Braden govori o tome da je americka mornarica preduzela ponovno izvodjenje onoga sto u fizici zovemo „Majkelson-Morijev eksperiment“, naime to je bio pokusaj ispitivanja 1887. godine da li osim vakuuma postoji jos nesto, neki „prostor“ ili „materija“ u koji bi recimo planeta bila „uronjena“ i sto bi moglo biti nosilac jos neke energije ( a svi su intuitivno znali da treba da postoji) jer su posmatrane pojave u prirodi koje nisu imale objasnjenja bez uvodjenja dodatnog nosioca polja…. elem, ako je eksperiment ponovljen i ovaj put dokazano da taj drugi nosilac polja postoji, a oni su ga tada zvali „etar“… onda bi zvanicno moglo biti dokazano nesto novo: ukupna energija (skalarna energija ) ima u sebi dve komponente, jedan deo je elektromagnetno zracenje, tj vrsta talasa ciji nosilac je vakuum, i koje se prostire upravno na pravac sirenja talasa, u praksi to je sve ono sto vidimo ocima, sto nas opece kad se priblizimo izvoru toplote, pomocu cega pravimo rendgenske snimke, radarski i radio talasi…. ono sto ocitivamo kad se snima rad mozga kao EEG i mnogo toga, i (!) postoji jos jedna komponenta koju je nauka (barem zvanicna) dosada ignorisala, po principu „ono sto ja ne vidim – to ni ne postoji !“ a to je ta takozvana longitudinalna komponenta, a to su talasi koji osciluju u pravcu prostiranja talasa….. objasnjenje: primer longitudinalnog talasa je obican zvucni talas, gde imamo zgusnjavanje i razredjivanje vazduha – u pravcu prostiranja talasa, pa ti talasi dopiru do nase bubne opne, ona pocne da osciluje i nas mozak dekodira signale koje dobijamo …. pa mi cujemo….
        eeee, sad, zvuci talasi su samo jedan mali deo te druge komponente koja je zvanicnoj nauci dosada bila nedostupna, jer nisu mogli da dokazu cak ni nosioca takvog polja…. ako sada i zvanicno nosilac postoji, valja tragati za efektima koje to drugo polje proizvodi….. jedan od detektora te druge energije je recimo i nas mozak…. to ulazi u domen recimo intuitivnog saznanja, recimo sposobnosti necije da intenzivno emituje takvu energiju i da proizvodi efekte u sopstvenom i tudjem telu…… a to je vec domen ovakvih lecenja…. koje je zapadna medicina sklona da nazove „sarlatanstvom“ – uglavnom jer je delotvorna ali se ne moze nikome skupo prodati !
        preostaje nam dakle da preispitamo svoju „superiornu zapadnu medicinu“ i da ispitamo suptilnije vrste energije i da naucimo (od koga god ko je voljan da nas poduci) da koristimo te druge energije za lecenje onoga sto zapadna medicina ne ume da leci…..
        a ako cemo pravo, osim u urgentnim slucajevima, znaci pri povredama koje treba „zakrpiti“ …. zapadna medicina i nema nekog efekta…. ako vam zapadna medicina kaze da se dijabetes ne leci, a znate ljude koji su bez lekova, ali promenom nacina ishrane i zivota – uspeli da se vrate u normalu…. onda imate indiciju da ta zapadna medicina bas i ne zna mnogo
        slicna situacija je i sa svim cancerima….. farmacetutska i prehrambena industrija cine sve sto mogu da nas razbole…. ako ne mislimo sopstvenom glavom – nego zivimo kako nam mediji prikazuju da je „normalno“ da se zivi… tada cemo i oboljevati (bas kako sto su oni predvideli ) – pa ce oni dobiti priliku da nas „lece“…. ali, ako covek ne misli sopstvenom glavom, tu onda nema bas mnogo pomoci…… onda se skola ponavlja ….!
        🙂

      • Apsolutno fenomenalno objašnjenje! Hvala ti, zato što si ga dala na sjajno razumljiv način, da i neko kome fizika nije baš najbolji drug može da razume :-). Ja verujem da mi, zahvaljujući zapadnjačkoj civilizaciji koja nas uči da konzumiramo i udaljava nas od prirode i sebe samih, ne umemo da koristimo ni mrvicu naših kapaciteta, koji uljučuju lečenje i smaolečenje. Inače, kad god dobijem od dr neki produkt savremene medicine, i pročitam prateće uputstvo – plače mi se pri pomisli kakvo djubre unosimo u organizam, navodno se lečeći.

        Vidiš, meni je medicina nudila lekove za moje ADHD dete, koje sam aj odbila verujući da je snaga u nama da pobedimo probblem. Ima trenutaka kad posrćem, bio je letos momenat kad sam išla kod psihologa i rekla joj da sam spremna da kapituliram. Hvala joj do neba što mi je rekla: „Dobro, ali za to uvek imamo vremena“ (inače kad sma ja bila u fazonu „lekovi ne“ ona mi je objašnjavala da mogu biti korisni) i mi smo i dalje bez lekova a nižemo nove uspehe. Znaš šta, moje dete je najbolje reagovalo u žutim minutama kad kleknem pored njega ili čučnem, zagrlim ga, šapućem mu da ga volim najviše na svetu i da će sve biti u redu. Dakle, verujem, verujem da energije (nazovimo TO šta god da je tako), pozitivne energije mogu čuda da čine, samo mi ne umemo da ih koristimo.

        U stvari, naučiše nas da se okrećemo van sebe umesto ka sebi i da tako gubimo veći deo svojih potencijala. Intuiciju skoro d auopšte ne umemo da koristimo, što nam je veliki hendikep u životu. A zar nije svako od nas doživeo kad nekoga zaista puno voli i prosto se u tu emociju potpuno unese da lepo oseti neke stvari u vezi s tom osobom (sasvim nebitno da li je u pitanju partner, dete, roditelj).

        Uuuuuuuuh, neiscrpna tema 🙂

      • Baklavice – sve si rekla …!
        🙂

  4. Ta Jasmina, joj je valjda zahvalna na mozda nekim drugim savetima, mnogo jacim cak od ovoga, a odgledati, bas i nije neki fazon, zahrkati, moze jeste kao muzika, bravo crnaperlo..
    Uvek postoji zez…Imaj n aumu..

Оставите одговор

