Nedodjija

blog o alternativama…

bogovi koji jesmo….

Оставите коментар

na stranicama Galaksije pronadjoh meni krajnje zanimljiv tekst:

Mi smo Duše koje su ovamo došle da bi učile…
U ovom trenutku, mi smo aspekti Duše, Nadduše ili Svetlosnog bića. Koji su svi aspekti Jednog na prvom mestu. Mnogi ljudi misle/osećaju da imaju dušu – stvari ipak stoje drugačije. Duša ima nas – takođe možemo reći – Bog ima nas! Duša i Bog su suštastveno ista sila – oni su Jedno. Mi smo instrument Boga. U međuvremenu, mi smo spiritualna bića koja imaju ljudsko iskustvo, ne ljudska bića sa nešto duha u sebi! Mi, kao duše, smo došli da naučimo kako je biti čovek. Mi smo ovde da naučimo da volimo kao ljudsko biće. Zemlja je škola za ljudsku svest. Mesto da se probudimo i rastemo. Mi smo božije seme i došli smo na Zemlju da bismo je transcendovali/transformisali. Zemlja je planeta na kojoj kao božije seme učimo da rastemo i letimo…

Svima nam je potrebna kuća u kojoj ćemo živeti…
Svest ili um uvek treba neku vrstu tela da bi funkcionisala. Ona uvek mora da manifestuje neku vrstu vozila da bi bila! Možemo reći da je Kvantna supa nesvesni Kreator – beskonačno nesvesno ili podsvesno – koje postaje svesno ili budno u sebi kada se javi ili manifestuje sebe kao kreirano. Mi kao ljudska bića smo manifestovani kreator i postajemo svesni sebe tokom života na Zemlji. Naša samo-svest je samo-svest Kreatora unutar nas. To znači da ne postoji Bog ili Kreator kao takav! Nijedno Biće ili Entitet ne može biti svesno ili budno bez specifične energije koja funkcioniše kao vozilo za individualizovanu Svest ili Budnost. To vozilo se obično naziva Svetlosnim telom. Materija je Svetlost koja ima oblik. Nema sumnje da u našem Univerzumu postoje milijarde moćnih Svetlosnih tela. Oni su Su-Kreatori sunčevih sistema i svega što ide uz to. Oni kreiraju realitete mislima! Koriste isti um kao i mi kada stvaramo knjigu ili pravimo kompjuter. Postoji Jedan um i taj um je Univerzalni Um – Naš! Mi ljudska bića smo minijaturni duplikati Univerzalnog Kreatora – početnici, naravno …

 

 

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

Оставите одговор

