Nedodjija

blog o alternativama…

kako je zrtvovana Srebrenica – film norveskih novinara

11 коментара

Film o Srebrenici su radili norveski novinari. Ovaj film je remek delo demaskiranja obmana i lazi savremenog demonizovanog sveta i njihovih satanizovanih lidera.

prvu informaciju o ovome sam nasla na blogu „Beleznica“

Ola Flum uzdrmao je „politički korektan“ deo norveške javnosti dvodelnim dokumentarnim filmom o Srebrenici 

Možda zvuči neverovatno, ali Srbija je odbila da otkupi  Olin film, iako je on u međuvremenu preuzet od velikog broja evropskih zemalja.
Ola Flym  je na osnovu materijala snimljenih na terenu napravio dokumentarni film, u namjeri da razobliči medijske laži isfabrikovane na ratom zahvaćenim područjima Jugoslavije.

Флyм изјављује да се из докумената види да су муслимански терористи – муџахедини из Авганистана и Ал Каида дошли у Босну са оружјем и борцима, како би били дио процеса грађења модерне Ал Каиде.

„У филму о томе свједоче извори из америчке обавјештајне службе који потврђују да су САД омогућавале кријумчарење оружја за муслиманску војску у демилитаризованим зонама, укључујући и испуштање оружја близу норвешке базе УН у Тузли, недалеко од Сребренице. Током оваквих нелегалних истовара били су угрожени животи норвешких војника, зато што су српске снаге – кад су видјеле о каквој се прљавој игри ради – реаговале артиљеријском паљбом на положаје УН. У једном таквом нападу убијен је један норвешки војник“, каже Флум.

kompletan tekst se moze videti u e-magazinu „Frontal“

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

11 thoughts on “kako je zrtvovana Srebrenica – film norveskih novinara

    • ne treba mila plakati !
      treba razumeti i pamtiti ! nama se dogadjaji i situacije koje nismo naucili – ponavljaju ! to cesto ponavljanje je simptom toga da sporo ucimo i slabo medjusobno kroz vreme komuniciramo…. zavadi dve generacija (deca – roditelji – praroditelji) i ti imas rupu u secanju naroda….. ako unuci od baba i deda ne uce, znaci da narodne mudrosti umiru sa starima, a unuci moraju te lekcije iz pocetka da uce…. ( nije da nam nisu „pomagali“ stalnim „secama knezova“ tj nalazili su nacine da pobiju stare pre nego ovi uspeju omladini da prenesu znanje….) ako nisam od svoje babe uspela da naucim koje trave za lecenje kojih bolesti valjaju….. to je moj propust, ako moj sin od svog dede ne nauci kako se resavaju sporovi medju ljudima ( i oruzjem i bez oruzja) to ce biti steta za njegovu generaciju, jer ce morati u sve klopke koje su toj generaciji postavljene – da prolazi sam… jer nema iskustva….!
      ono sto je lek ovoj situaciji jeste komunikacija i ucenje ! suze nas nece spasiti….
      🙂

  1. Mislim da danas mali broj razmišlja i o narodnim mudrostima i o činjenicama koje su važne za sve nas. Iako se o komunikaciji i učenju mnogo govori, sve manje je i jednog i drugog… Diže se buka oko nevažnih stvari, a o važnima se retko govori. Sve se više delimo i udaljavamo…..
    Tvoji komentari su uvek mudri i puni optimizma… 🙂

    • hvala ti na komplimentu o mudrosti…. (to sam ja urodjeno skromna 🙂 )… a optimizam – e, to je moje oruzje ! stvar je u tome da se nadje kreativno resenje ! oni ga obicno ne ocekuju…. ali ono postoji, samo treba koristiti sopstvenu glavu….. jednom kad se na to naviknes – lepo je ! i izuzetno korisno !
      o tome da malo ljudi razmislja o narodnim umotvorinama i mudrostima – to je zasluga medija… koji su jaaako dobro upotrebljeni protiv nas….. tu je resenje: ugasiti sokocalo ! mir i tisina jako brzo daju rezultate – covek pocne da cuje ponovo sopstvene misli…
      🙂

  2. Pa to i kazem… suze nas nece spasiti, ali komunikacija i ucenje nas jos uvek nikud ne vodi – nema je, retki su oni koji brinu o tome… Ko zna kada i ko zna da li cemo izaci iz medijskog mraka i ovde i van granica… 😦

    • za izlazak iz apatije imam dobar recept: ugasiti sokocalo ! nama je tv crko` pre 4-5 godina…. klinci su u prvo vreme kukali sto ne mogu da gledaju filmove… ali posle nekih 3-4 meseca svi su na tv zaboravili… filmova ima na netu i gledas sta zelis i kad zelis….. ostalo su samo dezinformacije….. a mnogo se bolje spava i funkcionise kad prestane stalno trovanje spolja….!
      🙂

  3. Повратни пинг: Srebrenica: Truth and Lies

  4. Rodjen sam 1992 tako da mi neko prica jesi li ti u ratu bio pa znas…nisam ali sam bio radoznao pa sam dosta toga saznao a i ovakvi dokumentarci su mi pomogli….Veliki sam zastitnik,Srbstva i mislim da je to svima nama cil…msm trebalo bi….Sledeca je Raska tako da cekamo!

    • dobro mi dosao Marko !
      narod se brani na razlicite nacine… mlad si, dok cekas, a ti uci… ima mnogo da se nauci o tome kako se narod sve brani… na zalost rat je presao i u neke druge oblasti zivota… procitaj i pogleda ponesto od Svetozara Radisica, a ja sam ga objavljivala cesto i ovde na blogu… oruzje je postalo vrlo mastovito, a nasa znanja treba dopuniti…
      drago mi je sto si sa nama….
      🙂

Оставите одговор

