Nedodjija

blog o alternativama…

savremeni brak

6 коментара

danas sam cula zanimljivu primedbu od jednog prijatelja, veli:

„cekam da mi se neki od sinova ozeni, pa da vidim kako funkcionise brak u kome zive zajedno dva muskarca, od kojih je jedan zenskog pola….“

pitanje: kako vaspitavamo decu…. da li su nam devojcice zaista vaspitane kao decaci i sta je „pravo zensko“ …. ako smo ravnopravne, da li je radjanje jedino sto nas razlikuje od muskaraca…?

ili, sto jednom neko rece: „e, samo jos naucim da radjam decu – i sta ces mi ti onda ?“

ako on zna da radi sve kucne poslove, a ona zna sve u kuci i oko nje da popravi, po cemu se to razlikujemo…?

🙂

 

Аутор: nedodjija

blog o zivotnim alternativama...

6 thoughts on “savremeni brak

  1. i ti svašta pitaš.. naravno po tome što oni mogu da piške stojeći a mi moramo da čučimo… u stvari ne moramo, ali kako okreneš ispadne loše po nas.

    Elem, ne vidim ništa loše u tome da žena zna da radi sve muške poslove.. prvi muž je voleo da ih izbegava i nije pokazivao trunku interesovanja govoreći stalno da ja to bolje radim..pa onda treba ja da radim.
    Drugi ume sve..ali ne stiže.. nekada i po nekoliko meseci..dal svojom odlukom ili zbog zauzetosti drugim muškim zanimacijama nikada neću saznati.

    U svakom slučaju sam za ravnopravnost, ali je sprovodim po svom.. iz iskustva..
    Ako neko oće da bude žena, može da bude to, ali onda ima i da radi ženske poslove..boli mene uvo što on piški stojeći. Ako se meni zalomi njegov deo posla i njemu će moj deo.. (mada u praksi ume teže da ide jer se razlikujemo i u vrdanju..mi moramo pa ne možemo da vrdamo..oni ne moraju jer imaju nas)

    Ako oće da ja radim samo ženske stvari.. budem žena, majka, živa pegla, da ribam kuću iz hobija i jer volim, onda on ima da odradi muški deo posla muški i da ne zvoca da ga boli glava, da ima pms i slično (to ostaje kao privilegija nama)

    Razlikuje nas još nešto…a to je stanje u društvu i odnos prema svima. Možemo mi iz ubeđenja da budemo ravnopravne koliko želimo.
    Ovo sledeće ću žestoko da generalizujem, jer ima i te kako dobrih izuzetaka i s jedne i s druge strane: Mi imamo osećaj za odgovornost.. majčinski instinkt..zovite ga kako ‘oćete.. mi osećamo da moramo.. oni ne moraju ništa. Njima društvo ne traži da budu odgovorni.. podržava da svako veče sede sa društvom u kafani jer to jedan balkanac mora (osim ako nije zet koji je došao u kuću.. onda ćerka ide u kafanu a on pere pelene… ručno..da se zna u čijoj je kući.)
    Oni moraju da lupe rukom u sto (da u sto.. niko nije rekao u ženu, ali sve shvataju šire…kad im se može) i švalerčine su. Mi smo u najbolju ruku kurve.

    Elem.. sad kad pogledam šta sam napisala..a pišem subjektivno.. isto tako jer mi se može, rešila sam da ću da budem i majka kakva jesam, i da volim i budem kreativna i kuvam svaki obrok.. samo da se šminkam neću.. ali ima da budem i muškarača za sve pare! Tako sam se rodila bre i ne dam da mi podele to oduzmu.

    A poslove u kući ću i dalje da delim ravnopravno, nezavisno dal su muški ili ženski.. moja jača polovina može da izabere šta hoće da radi.. ali pola će odraditi. A vi nas delite kako ‘oćete.

    Ajd u zdravlje 😀

    • uh, curo – al` si ti zapenila…. de, de, nikakve podele nece ti oduzeti pravo da budes „muskaraca“…. ne diram ja tebe ! nego, sa tom ravnopravnoscu nam uvalise svu silu gluposti…. pa se malo teze snalazim sa tom situacijom…. npr: „seksualna revolucija“ nije u stvari oslobadjanje zene nego neposredno porobljavanje…. mozes ti da budes sa kim god hoces i treba da imas iskustva (mada mu onda dodjes „kurva“) al` je fora sto je toliki promiskuitet stetan po i fizicko i psihicko zdravlje…. i ne samo zene ! al` da se nebi krvili medju sobom ko upropastio ciju cerku ili sestru…. oni nas prosto „oslobode“ da bi imali laksi pristup a sta je zeni psihicki potrebno…. to ko šiša ! takodje, mnogi teski poslovi nisu prosto za zenu, ali ona ima puno pravo da ih obavlja… opet ko je šiša ! majke imaju pune ruke posla sa domom i decom, ali one imaju puno pravo da rade i nocu ! koja gadna besmislica ! ali je zena na sve te nacine dodatno obespravljena i iskoristena…. to je samo pogresno nazvano…. taj deo ja tesko mogu da svarim…. znaci, pitanje je kako zastititi ono sto verbalno zastitu ne trazi, a sustinski bi ta zastita bila vitalna za narod u celini…
      to je ona tvoja prica da ces polovinu odraditi… ali njih treba naterati da shvate koja polovina posla je njihova…. a mene muci to sto sami ne shvataju i ne osecaju odgovornost ….!
      🙂

  2. E, a ja sad nemam šta da dodam posle Marouk. Svaka joj je vala na mestu 🙂

  3. Pa meni je muž rekao da me ne bi ni oženio da nemam muški mozak 🙂 Tako da, jako smo ravnopravni, sam se hvata za usisivač i sl. Neće samo sudove da pere ali to je ok 😀 On čuva klinca kad bi ja da izađem, pa onda ja kad on hoće na pecanje. Mada kad se sinak rodio, samo sam ja trčala oko njega, + dojila, pa nije skoro ni u čemu pomagao, sem u kupanju, sada je već strava

    • dobro mi dosla Spooky !
      e pa, blago nama sa muskim mozgovima….. pitanje je sta smo izgubili (kao narod i civilizacija) time sto smo se priklonile muskom nacinu funkcionisanja !? ova jb…na civilizacija nije slucajno na rubu raspada….. neki bitan cinilac nedostaje da bi se razvoj uravnotezio !
      ljubi sinka !
      🙂

Оставите одговор

